zondag 15 maart 2009

Beurs Arnhem

Gisteren naar de poppenhuisbeurs in Arnhem geweest. Samen met Bert en mijn vriendin Marjo.






Het was eigenlijk niet de bedoeling om naar Arnhem te gaan maar omdat ik had gehoord dat er poppenhuizen van Het Houthoekje volledig ingericht op de beurs zouden staan, wilde ik er toch graag heen.






Ik mag namelijk voor mijn verjaardag van Bert een poppenhuis kopen.

Dus vraag ik voor mijn verjaardag geld en koop ik een GROOT poppenhuis.


Na veel wikken en wegen weet ik eindelijk wat ik wil.....nu nog bestellen!











Omdat ik nu eenmaal toch op de beurs was heb ik ook nog wat leuke spulletjes gekocht, hahaha.











Alle foto's van de beurs vind u bij : http://www.mijnalbum.nl/Album=RQCR8OGL

1 opmerking:

Unknown zei

OOOO, gave rekjes!! Waarom ben ik nou niet gegaan :( Oja, omdat ik blut was haha, ik weet het weer :)