zondag 21 februari 2010

vlooienmarktproject opdracht 1 t/m 10

Misschien handig om nu alle 10 uitgevoerde opdrachten bij elkaar te plaatsen.

Even kort.

Dit betreft een project op het poppenhuisforum waaraan een aantal leden meedoen.
Iedere twee weken komt er een nieuwe opdracht.

Het heet het vlooienmarktproject en iedereen geeft daar een eigen invulling aan.


Het mag een kraam zijn of een kleedje of een winkel.

Niet iedereen heeft al alle opdrachten af, maar ook dat is geen probleem.

Ik probeer wel zoveel mogelijk bij te blijven omdat ik het heel leuk vind om te doen en ik weet dat als ik eenmaal achter ga lopen dat dan de lol er voor mij af gaat.

Ik probeerde de foto's in een diapresentatie te krijgen, maar dat lukt me (nog) niet
Dus dan maar zo: (klik op de link)


http://picasaweb.google.com/perenlikeur/Vlooienmarkt#



Opdrachten 1 t/m 10 zijn:



- 1- iets van of met papier

- 2- afgedankt kunstwerk

- 3- winter

- 4- iets van hout voor de keuken

- 5- een brei- of haakwerkje (of benodigdheden)

- 6- iets waar je je verdiende geld in bewaard

- 7- afgedankt elektrisch apparaat

- 8- een voorwerp dat je aan een huisdier van vroeger doet denken

- 9- maak iets van lucifers

-10- iets met een echte steen

Geen opmerkingen: