woensdag 10 november 2010

Poppenhuisbeurs Arnhem 29 t/m 31 oktober 2010






Het is even geleden dat ik op mijn blog geschreven heb, maar dat betekent niet dat ik niks gedaan heb.
Ik zal de komende dagen proberen het één en ander te plaatsen.


Te beginnen met de poppenhuisbeurs in Arnhem waar ik 3 dagen geweest ben.
In 3 dagen tijd zie je heel erg mooie dingen en ik heb me dan ook uitgeleefd met kopen.










De vrijdagavond was ik samen met Bert en onze hond Vuka.





We verbleven in een bungalow in de buurt en je kunt je hond dan natuurlijk niet zomaar ineens achterlaten dus ze moest mee.
Nou, ik kan wel zeggen dat zij er niks aan vond!

Uiteindelijk heeft Bert haar maar naar de auto gebracht waar ze heerlijk is gaan slapen.

Dit zijn mijn aankopen........


















Kijk voor foto's van de beurs bij deze link : http://www.mijnalbum.nl/Album=OCQUU8AX










Geen opmerkingen: