zondag 19 juni 2011

eindelijk weer eens geknutseld

Na alle ellende van afgelopen maanden ( http://tineenzo.blogspot.com/ )had ik dit week-end eindelijk weer eens zin (en tijd) om te knutselen.


Ik was ooit eens begonnen aan een winkeltje en heb het nu verder in elkaar gezet.




















De bedoeling is dat het een brocante winkeltje gaat worden.

Ik heb nog een heleboel workshops liggen van Sylvia (http://www.lutjeboudel.punt.nl/) die daar dan mooi een plekje kunnen krijgen.....als ik ze gemaakt heb!










After all the misery of last months (my husband had a serious accident with his bike), this weekend I finally felt like and had time to tinker.



I had once started a little shop and now I have put it together.



The idea is that it will become a flea-shop.



I have a lot of workshops from Sylvia (http://www.lutjeboudel.punt.nl/) that 'll have a nice place there.... once I made them!



Après toute la misère des mois derniers (mon mari a eu un grave accident avec son vélo ), jái enfin eu de l'envie ce weekend et du temps ã bricoler.


J'avais une fois commencé un petit magasin et je l'ai fini maintenant.


L'idée est que cela deviendra un magasin de brocante.


J'ai encore beaucoup d'ateliers de Sylvia (www.lutjeboudel.punt.nl ) qui pourraient avoir une belle place là-bas ....quand je les aurai fait !

5 opmerkingen:

Joke zei

Tine wat leuk dat je weer bezig ben . het ziet er heel goed uit. succes met alles.

lenie zei

Dat ziet er heel leuk uit Tine fijn dat je weer even tijd en zin heb gehad om wat te doen dat verzet de gedachte even...

Gr lenie

Astrid zei

Oh dat winkeltje! nou zie ik het weer, heb er een bruidswinkeltje van gemaakt, ben benieuwd hoe mooi het gaat worden Tine!!!!;))

Marian zei

Leuk winkeltje, mooi in de verf zie ik. Dat wordt heel mooi, beetje opschieten hoor ;-) wil graag het eindresultaat zien :-)

Tineke zei

lekker meis dat je weer zin en tijd hebt. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat