zondag 15 januari 2012

Daar ben ik weer eens .....



Door omstandigheden was het er lange tijd niet van gekomen om op mijn blog te schrijven.


Vanaf nu laat ik ook de vertaling achterwege (ik heb niet het idee dat het veel gelezen wordt) en ik pak de draad op net voor Kerst 2011.














Van mijn lieve vriendin Marjo kreeg ik een "kerststoeltje" met bijpassende quilt.



Mijn brocante winkeltje had ik in Kerstsfeer gebracht en er mijn Kerstkraam naast geplaatst.





Inmiddels is alles weer opgeruimd en ben ik gisteren, samen met Marjo, naar de poppenhuisbeurs op Urk geweest.


Een heerlijk daagje uit en hele leuke dingetjes gekocht.









O.a. een kast die heel veel lijkt op een kast die bij mijn Opa en Oma in een slaapkamer stond.

1 opmerking:

Joke zei

Tine Fijn dat je weer gaat schrijven en je aankopen van Urk geweldig