woensdag 31 oktober 2012

nogmaals mijn aankopen




 Omdat de foto van mijn aankopen niet duidelijk is heb ik ze nogmaals op de foto gezet en ik dacht dat het misschien handig is als ik erbij zet bij wie ik het gekocht heb.(als ik het heb :de website)


















de raaf :                    www.etsy.com/shop/georgiamarfels
houten juwelenkistje : www.gradusulfman.com
antimakassar :           www.stewartdollhousecreations.com



                                           houten juwelenkistje open
                                           popje :                              www.angeliquedolls.nl
                                           fimo ~gebit,garnalen, maïs en meloen
                                                                                   www.angiescarr.co.uk






doosjes voor het winkeltje dat ik geërfd heb (geen 1:12)  ~~ "De Kleine Nering"
plastic bloemetjes en echte plantjes :                             www.dehobbyshop.nl  
wikkels  voor chocoladerepen gekregen bij :   www.artofmini.blogspot.com                                                     



















plaatje lindenhout :                www.boom-miniaturen.com  
leerpapier            :                 "J en M poppenhuisminiaturen"
olie-en azijnstelworkshop en
ornamentjes :                        www.bindelsornaments.nl




steelpannetje gekregen van lieve vriendin   
schaartje :                       www.sillysisters.nl
glimmertjes van Sun :    www.Nalladris.com
zakje wit poeder :           Änja van den Doel"
en als laatste  een fruittreef met bord 
van  : "Keukengerei van rond 1900 "  





Geen opmerkingen: