maandag 14 september 2009

Beurs Vaassen 13 september 2009




Gisteren ben ik samen met Marijke, mijn knutselvriendin, naar de poppenhuisbeurs in Vaassen gegaan.
De bedoeling was dat Bert en Mandy ook mee zouden gaan, maar Mandy was zo ziek dat Bert bij haar thuis gebleven is .


De beurs in Vaassen werd voor de vijfde maal gehouden en het was weer enorm gezellig!

Stella (www.stellaquepassa.nl) , die de beurs organiseert, werd door leden van het poppenhuisforum in de bloemetjes gezet en dat is volkomen terecht!!


Heel veel bekenden ontmoet en, niet minder belangrijk, hele leuke spulletjes gekocht.


Alle foto's die ik gemaakt heb kun je vinden op http://www.mijnalbum.nl/Album=U3HOZICJ .

2 opmerkingen:

Marian zei

Leuke foto's Tine, het ziet er uit als een heel gezellige boel. Mooie dingen heb je gekocht.

Anoniem zei

Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO MICRO FINANCE hadden ontvangen en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen en slechts enkele uren geleden bevestigde ik een totaalbedrag van eur 50.000 euro dat ik op mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com