maandag 7 september 2009

Huis ter Veen



Gisteren eindelijk begonnen aan mijn poppenhuis.



Als eerste ga ik de deuren (die ervoor komen te hangen) afmaken zodat het al meer op een huis gaat lijken.

Ik ben er inmiddels aardig uit hoe ik de buitenkant hebben wil dus nu aan de slag.

Jeetje.....wat zijn die deuren groot!
Ik heb de hele grote tafel beneden nodig om ze op te leggen en Bert moet helpen met omdraaien.






Ik zet ze eerst in de (MDF)grondverf zodat het MDF minder zuigt.


En daarna aan de binnenzijde in de lak.


De buitenzijden worden steentjes.....

2 opmerkingen:

dora zei

Estoy ansiosa, por ver su casa, me parece que serĂ¡ inmensa.

Anoniem zei

Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO MICRO FINANCE hadden ontvangen en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen en slechts enkele uren geleden bevestigde ik een totaalbedrag van eur 50.000 euro dat ik op mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com