maandag 25 januari 2010

Gisteren

was echt zo'n dag om te knutselen !!
Dus....hup....souterrain op tafel en aan de gang dan maar.



Ik heb de vloer gelegd in de werkplaats.....kom ik #$%&# natuurlijk tegels te kort.....ik dacht dat ik genoeg had, maar had het in de proefopstelling dus anders gelegd.






Nu kan ik wel nog wat tegels op maat gaan maken door heel veel zagen(heb nog wel vierkante tegels), maar ik wacht wel tot ik ze weer bij het Houthoekje kan kopen.



Ik heb nog genoeg andere dingen te doen, hahaha.






Ondertussen heeft Bert de voordeur passend gemaakt.



In plaats van 1 deur zijn het nu twee deuren.



Het is nog lang niet klaar maar ik wil eerst weten welke kleur ik de deur(en) wil maken en wat ik voor bovenlicht wil.

1 opmerking:

sylvia zei

Hoi Tine,

geweldig dat Bert nu aan de slag is gegaan, je kijkbak is leuk voor je vlooienmarkt project je mag Bert wel schouderklopje geven van mij en dat in de kou buiten maken !!!!

Liefs Sylvia