vrijdag 1 januari 2010

Huis ter Veen

Omdat ik mijn blog tineenzo.blogspot.com ga gebruiken voor gebeurtenissen die niets of weinig met poppenhuizen te maken hebben maak ik hier even een nieuw blogbericht over mijn grote poppenhuis Huis ter Veen.



Huis ter Veen heb ik kado gekregen voor mijn 50 ste verjaardag.

Na veel prakkizeren ben ik in september begonnen met de deuren van dit grote huis aan de binnenkant te verven.



De bedoeling is dat het een "modern"huis wordt met overblijfselen uit het verleden.



In het souterrain komen een poppenhuiswerkplaats en een poppenhuiswinkel.



Ik heb een aantal foto's in Mijn Album geplaatst.



http://www.mijnalbum.nl/Album=YOTQ6DWS



De meesten bezoekers van mijn blog hebben ze al gezien, maar zo staan ze makkelijk bij elkaar.

Geen opmerkingen: